juljuljuljul!!!! extas!!

nuärdetjuligenonuärdetjuligenojulenvarahemtillpåska,nuärdetjuligenonuärdetjuligenojulenvarahemtillpåska!! Jag skiter i vad K o N säger, jag vill ha det så!
 I dag ärr dagen före julafton och jag sitter och stirrar på granen, käkar julskinka och joppas att nån ska slå mig i huvet så ja somnar så det snabbare blir "imorgon"! ska fira jul hos husinerna i år...hoppas de har risalamalta, annars vill jag inte vara med!
Och vad än J säger så tänker jag gasta med i alla låtar även fast jag inte kan alla ord eller kommer i otakt, DET ÄR JUL!!!!

Bäst för alla att de gillar mina julklappar, eller har vett att låtsas, annars blir jag ledsen


nu ska jag se på sagan om ringen och tänka över min tanke att kanske bli vegetarian över en till bit julskinka, tack för att du påminner mig om att det är gott med kött!!

GOD JUL!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0