Lovet närmar sig och som vanligt jublar jag inte...är jag sjuk?

eftersom vår skola är underbart skum börjar vårt lov en vecka tidigare, men som sagt jublar jag inte. visst är det skönt med ledigt, men det blir så TRÅKIGT! när man hamnar på en skola liite för långt från sin hemstad blir det att man lätt tappar kontakten och lika att man missar roliga saker som typ fester o så....så de blir väl o sega, plugga och köpa julklappar, jippi <--irioniskt! jag vill besöka nån som går i skolan o bara flumma runt där och peta på alla som förtfarande går i skolan när vi har lov. men icke sa nicke, det finns inte en enda jäkel jag har att kalla på! gah! ja blir galen.
sitter och funderar på vad ja ska göra med mitt liv, det går inge vidare kan ja säga...alla sitter nu och stirrar på idol, jag tittar Eureka, säger det dig nåt? det är något som inte stämmer här...eller så är det alla andra det är fel på(jag gissar på det senaste).

Flumma är det jag är inne på just nu..och filura! oh, filura gillar jag....ska nog göra det nu! Och duscha, ja duscha ska ja göra...


TJAOihihii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0