chips, idol och en halsflussjuk sambo...

Okej, i går var jag typ sjuk, men i dag mår jag bättre. visst halsen gör fortfarande uppror och likaså huvudet, men jag klarade en hel dag i skolan ändå... just nu är alla ettor iväg och blir nollade hähähä!!!XD
jag hyllar den jäklen som kom på elitatack! att se alla ettor slänga sig till marken varje gång en trea skriker elitatack!

såg på Dexter i dag,spelade in igår, orkade inte se:P) det var skitbra!! totalt oväntat, ska inte berätta ifall ja spoilar för nån,men de var awsome!!

sitter och väntar på att M ska komma ner, vi ska se på idol och känna lite skadeglädje åt dem som gett sig in i idolkarusellen, käka chips i massor med dipp.
N åkte hem nyss, hon vaknade i morse och hade ont i halsen, hon gick till vårdcentralen och det visade sig vara halsfluss för tredje gången, stackaren:/  sjuksköterskan förbjöd henne att gå till skolan så nu sitter hon på tåget hem.



tjullulullu, nu ska ja se på my boses doughter ett tag till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0