lat? nej, bara bekväm

borde borde borde och borde... en del saker önskar man att de gjorde sig själva så man slapp dem. men nu är det ju inte så utan jag måste ta tag i det. men måste jag i dag? kan jag inte göra det i morn?
gu vad jag önskar att jag hade bättre självdiciplin.

läxor som skulle vara klara för länge sen ligger och skaver på mitt golv och det stundande projektarbetet ger mig huvudvärk.

har varit i ullared iallafall och köpt en massa onödigt, och har även lovat nea att vi ska ta en roadtrip ner dit nån gång under året bara för att. vad har jag gett mig in på?

i går hade jag ont i huvudet hela dagen, inget vidare. man kan liksom inte göra nånting, man känner sig väldigt handikappad då..



min senaste erövring.. det här är en bok man inte kan lägga ifrån sig i första hand. hela serien är helt underbar, lite dryg ibland, men det får man stå ut med, allt kan ju inte vara perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0