ehm....jaa...

jag sitter, om nu någon är intresserad, i soffan, igen, och slappar...i kväll är det glee, weeXD

i dag har jag bara stått i shoppen...ganska trist, fast har varit med om värre. Marika har flummat runt och hjälpt britter åka snowboard, ena handledaren var ledig och var ute och fiskade(må du ramla i vaken och bli kall lilla david, det kan du behöva^^) och den andra hade skidlektioner hela dagen, vilket lämnade lilla ensamma mig kvar i shoppen. ockej, jag led inte, det var kallt ute och jag hade det varmt och skönt:D

min bok är jättebra så det är svårt att slita sig, jag borde plugga naturkunskap(har iallafall valt ämne, tack och lov), jag borde, borde, borde....o.s.v summan av kardemumman är alltså- jag gör INGENTING som jag borde göra!!XD





Marika och jag i vår nya stridsmundering.... mina djävulshorn har smittat av sig^^ *stolt*


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-22 @ 18:58:42
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

haha :))

2010-02-23 @ 19:39:40
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0