i morn är vi lediga...

I dag kom Bengt tillbaka, det gjorde David med, men bara för att åka snowboard och skidor... Jag har sett Bengt i backen...HAN ÄR AWSOME!! jag känner mig verkligen JÄTTE dålig! han svischar fram som värsta proffset(ja, jag är avensjuk).

Marika sprider ett ryckte på sin bilddagbok om att äckelanton har klamydia och hon har hittat en *host* fin bild på honom på google(haha, så går det när man typ är känd!!) hoppas inte för många går på det, då kanske han hämnas eller typ befinner sig i samma rum som oss extra länge bara för att jävlas...

jaja...vi har varit och badat och bastat nu, det var skönt, men vi var dumma nog att gå innan det stängdes för allmänheten så vi fick inte vara ensamma och när vi gick upp för att låta det värmas upp igen kom det massor av folk som gjorde att det inte fick återhämta sig...så vi tröttnade och gick hem...då mötte vi ex och kex och deras gäng.(dan och david mf.) (dom har vi bestämt är gifta, dom säger att de har ett "öppet förhållande" vet inte vad jag ska säga...dan är otrogen med anton) -.-'
eller så är vi så insnöade att vi tycker sånt är underhållande?
i vilket fall vill jag ha kebab, snart slår jag någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0