JAG LEVER!!

Idag har jag varit på halkbanan, och jag lever än! ett mirakel(hähä, men det är knappt)
det var jättekul och jag blev riktigt haj på det där till slut^^dom godkände mig tillochmed *stolt liten jävel!*

i morn blir det skiddag hela dagen, har inte varit i skolan än den här veckan, om man inte räknar de minuter jag var där för att hämta frukost till i morgon...OCH! på fredag följer Maruschka med hem för att vi sedan ska rumstera runt uppe i årefjällen i tre veckor tillsammans på praktik. får de hur lång tid det tar innan vi tar livet av varandra...

vi har tydligen engelska i läxa...det har jag missat(stackars mig)

JAG HAR FÅTT TVÅ GIGANTISKA PÅSAR MED GODIS OCH EN BIL I ARTONÅRSPRESENT!
plus ett jättefint halsband, en äppelkuttare, en äggklocka, glasskedar, blummor, och massor av frukt!!


så här kan det gå....INTE mitt fel!! >:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0