ledig=ingenting

jag vaknade kvart i tolv idag...kommer inte kunna sova i natt! ätit mat, den var god, lite udda men god.
sitter och tittar på....damdaradaaam! Hannah montana the movie! jag tycker faktiskt om henne, hon är cool....fast hon har lite smått ballat ur på sistone, men det är inte så konstigt, det verkar gå en trend i hollywood och runt ikring filmer m.m. att alla som är unga ska spåra ur, göra comeback o.s.v. och om man jämför med dessa peternicklasser så går det bättre för henne, kan bero på hennes pappa som tar ner henne på jorden, gud bevare mig när hon blir arton!

där ser ni hur tråkigt jag har idag, jag sitter och skriver om Miley Cyrus!

*suck*

vill ut och röra på mig...men samtidigt inte. kan inte bestämma mig.

ska se på ice age tre sen..kanske

*suck*

*suck*





BTW! i dag slutar OS!!!!!! woohooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0