Vålådalen tur och retur

sitter uppe mitt ute i ingenmansland med marika. vi är på praktik, gratis arbetskraft, ingen skola, massa snö, skumma norrlänningar, härliga kommentarer, och god mat.

vårt tåg blev försenat på grund av att någon jävel(antagligen sj) hade rivit någon ledning efter östersund så vi fick(glömde jag berätta att vi blev väckta klockan sex på natten! för allt det här??) vända, byta till buss, byta till taxi, och seen äntligen var vi framme.
plus att när vi kom på tåget satt skumma danskar på våra platser! vi fick dem att flytta på sig, men de satt kvar vi oss så vi var tvugna att dela platser med dem...dom var läskiga och vi fattade inget av vad de sa!

nu sitter vi och degar framför tv:n...är ganska trött:P och har ätit ordentligt två måltider på raken, vilket känns mycket lovande..

dock har mina kära*host* föräldrar hjälpt mig att bli orolig igen, dom håller på och bråkar igen, trodde det hade lugnat ner sig, men det hade det tydligen inte...och dom bråkar om totalt meningslösa grejer, och jag tycker synd om bror som måste vara hemma och lyssna på skiten!

ska försöka att inte tänka på det så mycket just nu, fokusera på praktiken, ha telefonen på om han vill ringa och sen bara försöka slappna av.


bara för att tänka på annat^^ älskar lolcats


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0