vitt, vitt, vitt och......ehm...VITT!!

jag har ont överallt! träning suger, för efter det kommer dess bästa vän...träningsvärken! blä!
i dag har det gått exakt halva tiden på Marikas och min praktik, nu är det bara hälften kvar. ganska skönt, men trivs jättebra här uppe och det är jättehärligt folk som man kan bråka med...dock surar vi fortfarande från i går då vi inte fick se på house bara för att de andra skulle kolla, hör och häpna, OS!! (cutcutcutcut!!!) som att det inte går 24-7 dag ut och dag in, hela tiden så man vill ta livet av sig! jag vet nu varför man bara har OS vart fjärde år, det är för att det är SÅ JÄ*LA TRÅKIGT!!

känner att det blev mycket hat där och en hel del utropstecken, men hatar OS, hatar den där skumma Anton och hatar OS!


nu börjar 2/½ men...


har btw äntligen hittat vad den heta killen i Twilight heter som man endast ser i typ tre minuter samanlagt...han borde få en egen film...
OCH jag kom på från vilken film jag kännt igen Tyler Lautner från...SHARKBOY OCH LAVAGIRL!! hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0