HAHAHA!!

jag är mycket svag för humor, det som är jobbigt är att de här hemma INTE har samma humor som jag, därför är det lite svårt att berätta något roligt eftersom de inte ser det roliga i situationen. dessutom kan jag ha riktigt grym humor (och då menar jag elak), samt att jag älskar att misstolka saker folk säger, och jag älskar att säga saker så att andra lätt kan misstolka...

nu kommer jag till poängen. jag har hittat en kul sida som man kan läsa om folk som skickat fel sms, gissar att jag är som vanligt bland de sista som hittar den, men det skiter jag i, jag sitter och ASGARVAR åt folks misstag...när man skickar ett sms som man inte vill ska komma fel kollar man väl ändå extra noga att det kommer rätt! eller??  fråga mig om det känns bra?? .....DET GÖR DET!! XD



katter är roliga små jäklar:
http://www.youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00Q 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0