Minne....vad är det?? och någon dricker sköljmedel?

skrev ett fint litet inlägg om att jag glömt min fasters kalas i helgen, datorn muppade, och jag orkar inte skriva om samma sak två gånger...Jag är hemma på gården i helgen och får se om jag tar mig utanför gränsen något mer än till faster...känner att min tid inte räcker till, även fast jag inte har gjort något. vi har redan fått massor, och då menar jag massor av uppgifter att göra innan praktiken...suck. 
allt går emot mig, praktikplatsen vi ska vara på har inte svarat på vårat mejl, ARG! så vi vet inte så mycket av vad som händer än...

plus att någon ***** har tagit mitt sköljmedel!!!! svinskalle!  bäst för dig att du har skuldkänslor!
I-lands problem jag vet!

haha, norska övergångsställen in my heart!
norska övergångsställen in my heart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0