åh! sööööta!

sitter och tittar på Chuck and Larry...den coola killen är så söt!!

Idag har jag "köpt" en tröja...typ, såg en bloppis och hittade en fin tröja där...hoppas den passar^^

seen har jag också...baparabaaam! packat upp väskan från praktiken och packat om inför helgen!! mycket stolt över mig själv.

Jag har inte gjort så mycket mer än så..jo! jag har börjat läsa om självskadebeteendet nu...väldigt irriterande måste jag säja, har svårt att förstå varför man skulle vilja skada sig själv...men det är det jag ska gå i botten med nu, försöka ta reda på mer om det och även ta reda på fler anledningar till att folk gör som de gör.



det underbara med att bo på landet...behöver jag säga mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0