home sweet home...

I dag kom jag hem till gamla Peking igen, skönt, men kommer sakna Vålådalen sjukt!
jag åt mig en hambugare(dock hemmagjord, men det var ändå en hamburgare)
jag har INTE packat upp
jag borde plugga
bror har gått och blivit ännu skummare...undrar vart han hamnar
mamma gjorde en britt(slog sig i pannan) hon snubblade på dammsugarn och slog i byrån...hon är på akuten nu
jag är arg på pappa för att han åkte hem och lämnade henne att sitta där ensam
jag har skrivit lite roliga skämt till henne på sms, men eftersom man inte får ha mobilen på där inne så vet jag inte när hon läser dem
jag har fått första studiebidraget sen jag fyllde arton och något har gjort att jag har fått det som ett brev istället
jag har ringt ett ställe som skulle kunna bli min praktikplats i sommar..vet hur det blir i morgon, de lät inte heltända på idén, men man vet aldrig




ibland önskar man att man hade liiiite mer mod...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0