huh?

jag pluggar som en gnu just nu...NOT! men jag har gjort...typ. jag har börjat skriva på naturkunskapen eller idrotten eller vad det nu var för något. i morgon tänker pappa tvinga upp mig för att jag ska hjälpa honom med att sopa...jag fattade inte riktigt då jag inte hade återhämtat mig från att han sa att jag skulle gå upp tidigt. sen ska jag till stan och sätta in mitt studiebidrag och lite annat. borde nog packa upp så jag har rent med mig när jag åker till gransnäs på fredag...smart jag känner mig.

har läst i körkorts böckerna i dag. är livrädd! kommer göra fel, köra i diket och allt som bara är fel.
pappa tycker inte det och tog med mig ut så jag fick köra lite. åkte och köpte hamburgare.

sen har verkligen ingenting hänt, höll på att somna av trisstess.

jag gick ut och gick lite...älskar att bo på landet i de stunderna, vad tråkigt det måste vara att gå på prommenad i stan, bara andas avgaser och ha det allmänt hemskt. min faster tycker att jag har för mycket fördomar om stan. på det svarar jag att jag trivs med dem, jag odlar dem och säljer vidare.

jag måste nog slå av datorn nu, kom på mig själv med att sitta och fundera på massa skumma saker, vilket inte är nyttigt för mig då jag kommer att ta reda på det, vilket leder till att folk tittar så snett på mig att de nästan bryter nacken av sig. själv förstår jag inte varför de ska göra så stor sak av det, JAG BARA UNDRADE!! och enda sättet att få reda på svaret är att fråga någon som vet!



jag kan stolt meddela att; JA, det går att ta kort genom ett titthål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0