snart börjar allvaret....typ

jag drar iväg för helgen och det är inte troligt att man får tag på mig. har vait där förut och det finns en liten punkt som man kan få täckning på ibland! har mobilen med mig om jag skulle råka få täckning, men det är inte så troligt...därför tar jag heller inte med mig datorn då jag inte har någon täckning på den heller -.-'

jag har det snyggt och städat i mitt rum nu, det är det alltid när jag åker, men så fort jag kommer hem igen tar det bara några minuter och så ligger allt överallt igen..jag kallar det min lilla organiserade oordning.

jag har ju som sagt var tagit reda på en del om självskadebeteende, och jag fastnade för den här artikeln på psyklopedin. det är min ny söksida nu för tiden kan jag säga...iallafall efter ungefär en timmes letande efter deppiga tonåringar som vill ta livet av sig.

psyklopedin ger exempel på hur man kan begå självmord:

Tillvägagångssätt
  • Skära av alla kroppsdelar (Kräven en kamrat som håller skärredskapet).
  • Kväva sig själv emot sina enorma bröst (Funkar bäst för kvinnofolk äldre än 16 år, och extremt överviktiga karlar)
  • Limma igen rövhålet (Den kände tyske författaren Adolph "Bruno" Hitler dog på detta sätt)
  • Säga upp bredbandsuppkopplingen (om du har barn med ADHD)
  • Förtära alkohol (Fungerar ej om du är Irländare.)
  • Försöka att ha sex med en takfläkt
  • Flörta med en nekrofil
  • Leva i cirka 80 år (En mycket långdragen process. Kräver tålamod.)
  • Pressa upp två stycken ädelmögelostar i näsborrarna och dra ett djupt andetag,
  • Sniffa asbest,
  • Använda en sten, du får bestämma hur,
  • Bli en känslig svart poet. Det säger väl sig själv?
  • Vik ihop en rockring och svälj den.


duschar är inte till för att få vatten på sig i, de är till för att...ja, vad kan man inte göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0