ha ha ha... -.-´

ojojoj....aja, orkar inte ens be om ursäkt för att jag inte har skrivit något på så lång tid, det är ändå ingen som läser, inte ens Amanda, den person som brukar smyga omkring och kolla bloggar..

Sitter uppe i Idre med familjen eftersom pappa fyller femtio. tycker det är lite ironiskt, det är han som fyller, men det är han som lägger ut alla pengar. någonstans gick det fel i den planeringen?
hade skidlektion i dag. det är jag och tre tyskar i vår grupp. jeeej. men vi har två lärare. är vi så dåliga?

mamma har köpt ett stort pussel som tar upp ett helt bord. efter tre dagar har vi inte gjort hälften ens..



ishotellet 2009. allt som krävs är en hammare, en spik och en massa fantasi (har du inte det, får du väl experimetera med annat kul som hjälper dig med fantasin.)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vet du det kan bero på att du inte skriver nånting som jag inte läser, det finns inget att läsa... skriv mer så lovar jag att komentera ofta. :) du ska med ut i helgen eller hur, Anna kommer ju ner.

2011-02-04 @ 16:04:47
URL: http://splurv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0